Ooznurr Haftamda bebeğimin kalbinde bi parlaklık olduğunu söyledi doktorum endişe etmelimiyim başına gelen varsa yardımcı olabilirmi ?
Asafikoo Ooznurr bende 27 haftalığım benim bebeğim de de var doktur down sendromu belirtisi riskinin yüksek olduğunu gösterir dedi ama iki test sonucumda risk yoktu o yüzden dedi günde 3 gebemde görüyorum ama geçiyor sonra kendiliğinden
A-F-B canım benim bi yerde okumustum bu dönemlerde olabiliyormuş doğuma kadar geçiyormuş içini ferah tut herkeste olabiliyor yani ama sonra geçiyormuş suan okudugum yerden bunu hatırladım sadece sebebini falan da yazmıslardı ama unuttum üzülme bişey olmaz