Kızlar bir kaç saat önce lavoboya gittim afedersiniz çişimi yaptıktan sonra taharet den sonra peçeteyle silerken kocaman şeffaf bişey geldi katı ama baya katı hiç kan yoktu internetten baktım nişan yazıyo . Hiç sancım yok suan ben 34 haftamdayım ama bebek 2 hafta önde gidiyordu hep 36 hafta bebek . Sizce bu dpgum belirtisimi