Merhaba sevgili anneler 36. Haftamdayım bugün ilk kez 3 saatliğine gümüş kapak kullandım çıkartırken içerisinde ikisinde de şeffaf bir sıvı biriktiğini gördüm. Benim anneciğimin sütü olmamış benim de olmazsa diye biraz üzülüyordum. Sizce bu süt oluşacağına işaret midir?