38 haftalığız, sabahtan beri bel ağrım vardı ve yürürken adım atmakta zorlanıyordum. Bebeğimin hareketlerinde sıkıntı yok çok şükür. Ama yarım saattir 3-5-8 dkk aralıklarıyla kasılmam oluyor belimden giriyor karnım sertleşiyor yaklaşık 1 dakika sürüyor. Yarın sabah zaten çatı muayenem vardı, şu an gitmeli miyim sabahı beklemeden? Yoksa yalancı sancı mı?