Lamelif benim oğlanda aynısını yapardı varya delirirdim eve nst alma imkanım olsa alırdım yani o denliydi hareket etmezdi giderdim hastaneye nst ye bağlanınca mübarek sanki turlar atıyo karnımda eve gidiyorum tık yok bilirim hissettiğin durumu canım can sıkıyor otomatikman ama yapacak bişey de yok bebişlerimizin keyfine kalmış herşey