Ayca6868 Canm benm ablamn sütü hic gelmiyo bi damla bile hep mamayla basliyo. Sen nasil bebegin her aciktgnda emziriyosn oda her aciktgnda mama veriyo zarari olsa ona olirdu 3 cocuk büyüttü sadece mamayla.o yuzdn mamanin zarari olcni sanmam ama yinede bi doktoruna sor istersn.Yanlis bilgi bermk istemem ama ablmn cocugna gun boyu ve gece verdgi maam senin berdgnden kat fazladr herlde