plakayerli 7 buçuk haftalığım. Karın ve kasık bölgemde vücudumun diğer kısımlarına göre soğuğa karşı hassasiyet var. Aynı adet zamanlarımdaki gibi karnımı sarmam gerekiyor. Sizlerin de böyle mi?
aezgi plakayerli o haftalarda benimde oluyodu aynı adet ağrılarım gbi ağrıyodu hatta normal sanırım canım vücut kendini gebeliğe hazırlıyor