Hayriye3338 anneadayi33 akademi hastanesi Ahmet Kaan koca. İkinci gebeliğim doğumum çok zor oldu tekrardan aynı hekime güvenemeyeceğim sanırım. Su hastanesinde dilek hanım var orası nasıl acaba?
anneadayi33 Hayriye3338 su hastanesine çok iyi demiyorlar öyle duydum ama ne kadar doğru bilemem ben memnunum doktorumdan peki doğum ücretleri nasıl mersinde
Semayil Hayriye3338 hastane güzel ama daha önce o doktora giden biri olarak kesinlikle önermiyorum Kesinlikle
Hayriye3338 anneadayi33 19 ay önce akademide 1200 civarı bir ücret Ödemiştim Doğuma net hatırlamıyorum ama
Hayriye3338 Yasmen7 evet normal Doğum oldu zor bir Doğum oldu ebeleri çok iyiydi çok iyi ilgilendiler. İkinci gebeliğim sıkıntılı geçiyor bulantılardan kaynaklı umarım o da düzelecek yine Ahmet bey ☺️