Selamlar doktorum bana oksapar iğne verdi aynı zamanda coraspin de kullanıyorum ama aşırı tedirgin oldum bu kadar kan sulandırıcı ters Bi etki yaratır mı yada farklı birşey olur mu die. Daha önceden bir düşüğüm var herhangi bir pıhtı vs durumundan değil tamamen sağlıksız bir gebelik oluşumu demişti doktor. Tekrar hamile kalınca da önlem olsun die coraspin başlamıştı son kontrolde oksapar da verdi. Bu arada 2 gündür oluyorum iğneyi vurduktan 1 saat sonra en geç gözümü açamıyorum 2 günüm uyuyarak geçti bu normal mi bu iğne böyle bir etki yapar mı bilen varsa yazsın lütfen 😞