Cemrenur Duygu4444 yok canım elle baktı kaç parmakla baktı görmedim ama baya kastım kendimi yeni başlıyor zannetim bitmis meğer
Cemrenur ecembugra53 kastım kendimi ona rağmen öyle aman aman acımadı yandı birazcık o da her ilişkide oluyor alışıgım😍
ecembugra53 Cemrenur 😍 yani canım o kadarcık olsun hersey aslında beyinde bitiyor hersey Doğum da öyle bazıları kendilerini korkutuyor dua et içim rahat olsun kafaya takma bak hersey ne güzel ilerliyor 🙂😊 hersey biz de bitiyor canım
Cemrenur arelaslan açıklık var mı bakıcam dedi ben de istemedim başta. Sancın varsa bakmak zorundayım dedi başladı ama uzun sürecek zannettim 5 saniyede bitti
Cemrenur Anne2_ cesaretinize hayran kaldım 👏🏻 ben sırf bu sebeple her muayenede doktora sezeryan diyorum ama pek kaale almıyor muayene olmadan:) normal doğum yapmam için cesaretlendiriyor ama hayır diyordum kesinlikle muayeneyi de kabul edeceğim inşallah kesisiz normal doğum yapabilirim😍
Anne2_ Cemrenur bence kesinlikle bi şansını dene bence sen yaparsın ben yaptıysam 😅 kesişe olsa hiç korkma benimde kesim var bi kaç güne iyileşti ama sezeryan dikişlerim hayla arada sızlıyor
Cemrenur Duygu4444 aldılar muayeneden hemen sonra çatalın yanında nst cihazı vardı canım. Çatalı normal muayene sedyesi gibi yaptı aşağıdan bişey çekti ayaklarimi uzattım bağladı hemen. Tansiyon da ölçtü. 💕🙏🏻
Cemrenur Anne2_ inşallah ya🤦♀️ birde annem uzakta aynı şehirde değiliz. Normal olursa yanımda olamayacak ona üzülüyorum 😔
Xxz Cemrenur ben bir kere alttan ultrason soktu doktor ilk o zaman zaten hissetmiştim kayganlasyirici sürdü o çubuğu içimde sağa sola yukarı aşağı oynattı ben huylandim ay ay bagriyorum. Doktor durdu niye bağırıyorsun acimiyo biliyorum dedi.🤭🤭 Bilmiyor ki ben vajinismus atlatali daha 2 ay olmuş. Neyse bir yıl sonra falan smear testi için gittim doktor iki üç parmak kalınlığında bir aparatı yağliyodu sanki eyvah dedim onu kesin içime gonderecek. Ben böyle ter bastı bacaklarım kapanacak nerdeyse. Doktor yerleştirdi bir ağırlık gibi baskı hissettim içeri uzun bir çubuk yolladı o aparattan iş bitti ben kendimi o kadar kasmisim ki baygınlık geçirdim terledim tansiyonum düştü buz gibi oldum. Krize girdim resmen. Zor kendime geldim. Ama gerçekten hiç korkmasam kendimi doktora teslim etsem hiç rezillik çıkarmayacaktim. Birazda kendinizde bitiyor o iş. Evet hala korkuyorum damar yolu açılırken bile bayılan biriyim ama zihnimde bittiğinin farkındayım çünkü iş bittikten sonra bumuymus diyorum. Ama o an kendime zehir ediyorum. Neden öyle oluyo tutamıyorum kendimi hiç anlamadım😔
Derino Xxz offff aynı ben bu sahneleri bizzat yaşadım sanki ben yazmışım gibi,smear testinde,vajina usg sinde bende rezillik çıkardım 🤣her kan aldırdıgımda acıtmasın diye bak bayılırım sakın acıtma diyorum 😅
Cemrenur Xxz bende öyleyim 🤣 hatta bugün kadın inliyorum diye oldurmucem seni merak etme diyip bacaklarımı öyle bi tuttu ki geri cekilmeyeyim diye🤣
zeyzey95 Cemrenur bence bi daha düşün canım benimkide hiç acımadı çatı muayenesi doktorum çatın çok müsait çok rahat güzel bi doğum yaparsın dedi bana
Xxz Derino hahah aalinda ne kadar abartmisiz dimi şimdi doğum var önümüzde asıl.nanayi şimdi gorucez 🤭🤣🤣🤣 valla benim.nirmal doğum.yapan arkadaşım dedi ki hiç korkma bel ağrım olacak kesin ama alt kısım.basinctan o kadar uyuşuyor ki çocuğun kafasiymis ne ara çıkmış kesi mi atılmış anlamıyorsun bir an önce çıkarma derdinde oluyosun dedi. Hadi bakalım.insallah o güç gelir bize de 💪💪😍😍💓
Anne2_ Xxz aynen öyle oluyor 😅arkadaşın doğru demiş sancı daha zor doğum yapmaktan sancıda bi kaç saat çekiyorsun açılman olana kadar sonra bebek gelmek isteyince afedersin kakan geliyormuş gibi oluyorsun edeyinde rahatliyim diyorsun ıkınıyorsun ve ara bebek çıkmış anlamıyorsun ama çıktıktan sonra büyük bi rahatlama geliyor uykum gelmişti hatta benim 😅