2020ARALIK 31+3 üz bugün kışlıkları çıkarayım diye işe başladım yarısına gelmeden mahvoldum çok yoruldum eşimle tamamladık kalanı sizde çok yoruluyo musunuz hala kendime gelemedim sırtım ağrıdı ya
Narin1 2020ARALIK bende 30 dayim acayip yoruluyorum yürüyüş yap diyolar halim kalmıyor ki paso uzanıyorum;)
Salser1985 2020ARALIK ben de 31 haftalığım aynıyım çok ayakta durunca ayaklarım acıyor.size doktor doğum için tarih verdi mi
Lebis6 2020ARALIK canım bende bugün kışlıkları çıkartayım dedim mahvolmuş durumdayım şuan zor yaptım yemeği uzandım ama nasıl yorgunum belim ağrıyor halsizleştim 🥺niye böyle oldu anlamadım bende 🤷🏻♀️ Bu arada bende 28+2
2020ARALIK Lebis6 bende öyleyim inan sırtım ağrıdı sıcak duş aldım uzandım bi daha tövbe yani yorucu iş yapmam nefes nefese kaldım bide
kuzucugum 2020ARALIK 34haftalık hamileyim aşırı şekilde bende yoruluyorum ütü yaptım sadece eşimin iş kıyafetler başka bişey yok ama sanki belim ortadan ikiye ayrıldı oderece nefes nefese kaldım 🙈🤔🤰🏼