Yagmurr34 hımm biz 13+ 1 de gittikde ense kalınlığı 2.7 cıktı 3 üstü riskli diolar kalbe giden kan akımı normal dedi doktor bu beni rahatlatıyo dedi sonrada yapılması gereken testler hakkında bilgilendirme yaptı ama ikili tarama yaptrmıycam yaptrsam yüksek çıkar oda dedi 18 haftayı beklememiz lazım dedi benim içim rahat ama düşünmeden etmiyo insan öle sormak istedim