Ftm-Srgn valla canım,toparlanamıyorsun doğruya dogru.hani burda hemen ayaga kalkabiliyorum desem kendimi kandırırım.birinci ve ikinci öyle degildi daha cabuk düzeliyordu herşey.ama üçüncü ve dördüncü hamileliğim (özellikle dördüncü ) kan kusturdu bana.hamilelikten nefret ettim.şekeri böbreği ağrısı sızısı bitmedi.bu yüzden 37. Haftada alacak cocugu doktor.allahım herkesi sagsaglim kurtarsın.Ve sana da bir avazda doğurmak nasip olsun insallah🤲🏻🤲🏻