Happybabyyy benim ilk oğlumda philips avent kullandım hatta iş arkadaşımla aynı zaman doğum yapmıştık onda lansinohun teklisi vardı işyerinde süt sağarken denedim onunkini ve gerçekten az çekiyordu tabi ikilisini bilemem ama göğüs yapısı da önemli benim göğüslerim çok büyüktü kanallardan gelene kadar daha güç gerektiriyordu bol bol havuç tüketin süt kanallarını açar