18+5 bugün akşam saatlerinde iç çamaşırımda kurumak üzere bi kan lekesi farkettim ve biraz da olsa idrarıma karışmıştı. Daha öncesinde bir kaç damla gelmişti ilaç kullanmıştım progestan plesantada kan pıhtıları var demişti doktorum ama sonrasında bırakmıştım bırakabilirsin dediği için silindiğim zaman peçeteye de geldi ve sağ kasıgımda da çok çok hafif bi Ağrı var arada gelip gidiyor bu durumlardan korkuyorum basına gelen var mı acaba?