Serent aynen öyle yap kanama geçene kadar en azından zaten Perşembe randevun varmış doktor a sorarsın yine ama yürüyüşu kesinlikle önermem ilk 4ay lekelenme oldu diye doktor bana yasaklamıştı 7ayin içindeyim 3 aydır yürüyüşe başladım bende. Korkma birşey yoktur dikkat et yeter😘