Ozzseda
yan etkisi olmasın diye fitil olarak önermiş olabilir. Banada ağızdan istersen fitil demişti. Ağızdan aldığında olası yan etkilerini hissedersen rahatsz ederse fitil olark al dedi ama ben bi yan etkisini görmüyorum ağızdan alıyorum sabah akşam. Fitil olark biraz zor enfeksiyon riskini göze alamadım, bide 2 saat falan kalkmaman lazım geri ilaç düşmesin diye , çok akıntı yaptığını falan duydum. Yan etkilerine çok odaklanmazsak bence yan etki yaşamayız