Ozgeyildirim Selam anneler 👋 ben 15+6 haftalık hamileyim. Normalde göbeğim çok yumuşakken bugün bayağı sert. Sadece bi bölge değil genel olarak sert. Başına gelen var mı neden olabilir sizce?
Gulsah_alp93 Ozgeyildirim benimde öyle bende 18 haftalıgım.İnanılmaz gergin ve sertleşmeye başladı sanırım artık rahmimiz cok büyüdüğü için
Mlk84 Ben de 14 deyim ve karnım sertleşti.hatta yemeklerden sonra iyice geriliyor gibi hissediyorum. Göbekleri bol bol nemlendirme vaktinin geldiğinin işareti bunlar ☺️