nsnannesi Oykuaygun yaa kısmet inşallah sağlıklı olması öncelikli dileğim ama insan merak ediyor kız diyorsunuz demek 🙈🙈
nsnannesi Sermec27 Sermec27 öyle mi dersiniz ya neye göre tahmin ediyorsunuz ben hiç anlamıyorum bu ultrason işinden 🙈
Alyahira nsnannesi kesesinin şekline bakarak canim🤗bu arada kaç haftalık oldun resimde bebek büyük doktor söylemelidi diye düşünüyorum söylerse bizede söylersin bakalim doğru çıktımı diye🤭🤭😊☺
nsnannesi Sermec27 kendi doktorum izindeydi başka bi doktora gittim o da çok sertti soru sormaya çekindim açıkçası kendisi de bir şey demedi 🙄
nsnannesi Alyahira 13 olduk canım kendi doktorum izindeydi başka bi doktora gittim o da çok sertti soru sormaya çekindim açıkçası kendisi de bir şey demedi 🙄 kendi doktoruma gittiğimde öğrenirim buraya da yazarım inşallah canımm🥰