Dün burada okuduğum hassas konulu paylaşımı okuduğuma o kadar pişman oldum ki. Çok üzüldüm ve kabuslar görüp durdum uyurkende ayıkken de olumsuz düşünceler beni yedi bitirdi asla hassas başlıklı konuları okumayacağım sizede tavsiyem okumayın . Moral bozarsak stres yaparsak bunlarında etki edeceğini unutmayalım. 22 haftalığız 🥺 Rabbim hepimizin sağlıkla hayırla kucağımıza almayı analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşAllah 🙏🏼