aybarsdefne Kızılay hastanesinde Tuba hanıma gidiyorum canım. Doktorumdan çok ama çok memnunum. İlk kontrollerimde 185 tl ye gidiyordum ama zamlandı şu an 115 tl muayene ücreti. Detaylı ultrasonada orada girdim, takipli hastaları olduğum için 150 tl ödedim, Erdost bey var detaylı da uzman, gerçekten çok inanılmaz ilgili bi insan. Cd resim herşeyini veriyolar. Geçen haftada şeker yüklemesi yapıldı, onada 20 tl ödedim sadece. Ben hem hastane olarak, hem doktor olarak hemde ücret olarak çok seviyorum tavsiye ederim. 👍🏻🌺