Nrcnnn minikbebeklerim idrarda protein kaçağı,ödem vs varmıy dı peki niye oluyor bu tansiyon yüksekliği ben anlamıyorum ya 😖
htcedgn Nrcnnn ben de çok çabuk etki ediyor. 140/100 dan yarım saat içerisinde 120/90 a düşüyor. Günde 3 doz alıyorum.