Gzmmmmmm İlk Gebeliğim 19+2 Hareketleri Hissetmiyorum Çok Nadir Hissediyorum Seğirme Şeklinde Normal mi Acaba
khayalazeyd Cikolata_kistim Ayen yaa bende de pit pit hergun qaz gibi ama niye buhafta olduki ani qaz bence bebek ya odaaa. Ay kiyammaaaam az kaldi demek….