Elifinannesi1 Herkese iyi akşamlar.35.haftamdayım.Yarına doktor kontrolüm var,kemik muayenesinden bahsetmişti doktorum çatı muayenesi oluyormuş sanırsam😌Bilmem gereken,dikkat etmem gereken şeyler var mı biraz heyecanlandım 🙈
61Aysen Sltn01 siz oldunzmu cati muayenesi kacinci haftada basliyo ve doguma kadr kac kez yapılıyo 30+3 bnde yarin muaynem vr doktr dermi ne zamn yapilcni cati muaynesi korkmuyrm aslinda ama cati muaynesi denilince bi kalp atiism hizlaniyo sanki😂Panikmo artk nyse anlamdim
Sevgisena_54 61Aysen 37den sonra yaptı benim doktorum. Dar cıktı çatım. Çok can yakıcı bi durumu yok abartılıyor. Doktor önüme örtü dahi verdi örtünün altından önce 1 sonra 2 parmağını dahil ederek muayene ediyor. Havaya baktı resmen strese sokacak hiç bir hareketi olmadi bana . Değişir tabi doktoruna göre ama abartmaya lüzum yok normal doğum yapma düşüncen varsa gidipte çatıdan korkma yani 😅 saçma olur😅 ona cesaretin olduğu kadar buna da olmalı 👍
Suskunkadin Sevgisena_54 parmaklamı yapılıyor ben vajinal muayene aparatı var onlarla yapılıyor zannediyordum çok korkuyordum 😂 Bi rahatlama geldi sanki bide benim vajinismus problemimden dolayı kızlık zarım hala duruyor o yüzden aparatla muayene olmaktan korkuyordum
Sevgisena_54 Suskunkadin 😀 evet illa olacak bi bişeyle müdahale hep olan kadınlara oluyor hic adamlara yok böyle şeyler 😀
Suskunkadin Sevgisena_54 hiç deme yaa herşey kızlara regl olma kızlara ilk gece sıkıntısı kızlara dogum yapma kızlara onlar napıyo lar hiçç napıyosun deyince çalışıyoruz bizde dior 😂😂