Mom433 coraspin ve folik aside önceden başlattı beni canım ,bazıları başlattmıyor evet ,gebelik planlıysa önceden gidiyorsan tüm kan sayımları için de test veriyor ,ya benim aklımda hiç soru işareti kalmiyor öyle diyim ,eşim de ben de titiziz bu konuda ona rağmen yani mükemmel diyebilirim ekstra riskli gebelik Grubundayim perinataloğum da şansıma orda şahane 🤩benim de 2.doktorum bu arada Türkiye hastanesinden geçtim buraya 😔hiç memnun kalmadım