Smyy34 Kizlar ben 8 aydır bütün muayenelerimi özelde yaptım son bir muayene kaldı oda çatı muayenesi ama doğum için devlete gitmeyi düşünüyorum yalnız hiç gitmedim doğum dan önce gitmem lazım mı kayıt açmam gereklimi yada doğum başlayınca mi direk gitsem yoksa şimdiden ağrım sancım var diye acile mi gitsem kayıt için vs cnku randevu hiç yok orda full dolu napabilirim sizcen
2020-2020 Smyy34 devlet hastanesine kayıt açtırmana gerek yok. Doğum başladığında gidersin, acilden giriş yaparlar. Ultrasonla kontrol ederler, haftana göre durumuna bakarlar doğum başladıysa yatışın yapılır doğumhaneye alınırsın.
Eymenimmmm Smyy34 dogumdan once git mutlaka canim 1.2 kere muane ol simdiye kdr yptrdgn testlerinide gtr yaninda dgmda gdersen simdiye kadar nerdeydin nere gttin nere gttysen ora git diyebilirler devlet hastanesi sncta
Elif0316 Smyy34 niye özelden devlete geçtin ki param olsa direk özele giderim özel de tek kişilik odada kalıyorsun doğum olunca devlet de kimbilir nasıl 😏 keşke imkanım olsa da gtsem özelde doktor daha ilgili oluyor devlet öyle değil doktor un iyiyse hiç bulaşma devlet e canım doktor numarasını bile veriyor özel de düşün yani.
esloka Smyy34 devlette zaten doktor girmiyor ebeler giriyor 50 kere de aynı doktora gitsen önemli olan doğumda gitmen yine ebeler yapar kimin takip ettiği önemli değil yanlız devlette takip kartı oluyor kime gidersen dolduruyorsun doğumda da onu veriyorsun ilkini devlette gittim devlette yaptım şimdi de som 25 devlete gidiyorum yine
Smyy34 duygucetinn Eymenimmmm sizce acile mi gitsem yoksa sabah erkenden gidip sıra mi alsam hangisinde daha iyi ilgilenirler
duygucetinn Ben de özele gidiyordum doğumu devlette düşündüğüm için geçen hafta devlete gittim randevu yok ama sıra aldım erken gidip birşey demediler
Smyy34 Elif0316 param olsa işte özelde yapardım bende cnm ama bahalidir ama her ay muayene için gidince fazla vermiyorsun da ama işte doğum normalmi sezeryan mi belli olmadığı için nasıl bı kabarık fiyat kitlenir bilmiyorm ama devlette yapipta memnun kalan da var özelde yapipta şikayet eden de var en iyi doktorları devlete alıyorlar ama ilgileri vs hepsi şans işi inanki yani özelmis devletmis hiç fark etmez doktorda ebede şans işi kalıyor ne kadar ilgili samimi ise o kadar rahat ama ne kadar soğuk ilgisiz ise o kadar zor ki özelde de ilgisiz çok var
Smyy34 esloka özelde ki kartımı götüreyim o halde dimi su her ay gittiğimde kaç haftalık son adet tarihi vs bende onlar tek yazıyor cnm
esloka Smyy34 doğuma eski kayıta falan bakmazlar ama aksilik yasadiysan hamilelikte elinde belge ne varsa bilgilendirmek acısında götur devlette ebeler yaptırır nöbette doktor olur ihtiyaç olursa ebeler çağırıyor o müdahale ediyor omun disinda ebele yaptırıyor normal doğumlar bu şekilde ama sezeryan olacağı kesin ise yani 2.doğum falan ise bir doktorun takip etmesi gerekli ona yaptirmak önemli bende devlete gidiyorum kimi bulursam ona gidiyorum elimde kartim var dolduruyorlar doğumda da onu göstericem yapicam ins kartta alerji kronik rahatsızlık akrabalık tansiyon gini şeydir yazıyor sizin yoksa doğumda sorarlar muhtemelen
umutbaby Smyy34 ben aylık muayeneleri devlete gittim ilk başlarda şimdi özele geçiyorum pandemi iyice arttı devlet hastaneleri çok berbat durumda riske atamicam kendimi de bebeğide o yüzden son kontroller ve doğum için özeli tercih ettik.
esloka Smyy34 ozeldeki kartini götür bizdede her gitmede aylar kilo tansiyon doktorun notları oluyor gerekli bilgiyi alırlar senden zaten ben dogumdayken ebeler arasında konuşuyordu ozel de bakıp parayı alıyorlar sıkışınca devlete sevk ediyorlar diye yani cok oyle ozel de görünüp doğuma devlete gelen