Rabiis Kırıkkalede olan anne adaylarım var mı acaba bu başlık altında toplansak. Devlet Hastanesi’nde randevu bulamıyorum.
TeacherrMom Rabiis her yerde öyle şuan. Bende doğumu Kırıkkale de yapacağım doğuma yakın geleceğim ama umarım sorun yaşamam. Devlette yapmayı düşünüyorum doğumu
Tugba6336 Rabiis berk hoca ayın 15 de yaşama gececekmiş. bugun kendisi de dedi randevu almak çok zor diye. ben tıpa gidiyorum. tıpda randevu sıkıntı değil
Rabiis TeacherrMom Valla çok iyi bı doktor buldum ama sürekli randevuları dolu bana 2 hafta sonrasına gel tekrar kontrole diyo ama 1 ay boyunca dolu randevusuz zaten gidemiyorum sinir oldum 😔 Kontrollerin nerde yapılıyo canım 👶☺️
TeacherrMom Rabiis Berk bey mi ben yazın ona gitmiştim çok memnundum ama 3-4 aydır gelmedim Kırıkkale’ye. Doğumdan 1 ay önce falan gelcem inşallah sorun olmaz. Şuan randevusuz bakmıyor hiç bir hastane randevu bulmakda çok zor maalesef nasıl olacaksa
Tugba6336 TeacherrMom berk hoca yaşama geciyor. ilk doğumumum da hastanede bekledi ❤️ en iyi ebeler de yaşama geçmiş
Tugba6336 Rabiis valla dün görüştük daha. hatta iyi ebeler de geçmiş. berk hoca dogumu kendi yaptıracakmış. Rabiis