18+3 haftalık hamileyim aslında biliyorum 21. Haftaya kadar normal hissetmemek ama dünden beri forumda sürekli atıyo erken attı yazılarını okuyunca ister istemez dert ettim kendime ve pek çok kişinin dert ettiğini okudum o yüzden yazmak istedim bu sabah yine karalara baglamışken dedim o daha minicik hareket halinde nasıl hissedeyim tatlı yedim ve yatıp bekledim 2 saat felan beklemişimdir 😂 o inanılmaz duyguuu 5 kere felan tekme yedim sanırım 🙄😂 ama ses olursa ve hareket halinde olunca hissedileceğini zannetmiyorum çünkü çok ama çok hafifdi Eminim bu zamana kadar attı biz hissedemedik Kısaca dert etmemek gerek herşeyi sağlıkla gelsinler civcivler 🐣