Sevi01 gokcek07 olmaz mı 39+4 ama be sancı ne bi belirti geceler zor oluyor dönemiyorum..bire biz eşimle hiç birlikte olmadık ondan mı acaba geç gelecek..sizde durumlar nasıl
Meva-annesi gokcek07 esımle bebıse birsey olur diye yanaşmıyorduk doktorum ılıskı dedı artık onu deniyoruz
Sena00 gokcek07 37 haftada çatı muayenesi oldum doktorum bebek kanala girmiş heran gelebilir dedi 39+4 olduk hâlâ gelmiyo 😑
gokcek07 Sevi01 2 hafta önce doktorum bebek epey aşağıda bugun yarın doğum olur dedi 😂 aylardır kumda yürüyüş, hurma, merdiven, squat, yapmadığım şey yok ama kızım inatla bekliyor geç olsun güç olmasın diyelim 🤭
Sfk55 Sevi01 ay bnde 39 oldum bu zamana kadar ne sancı cktı ne bişey bizde birlikte olmuyoduk ama bu cocuk ckmıycak sanrm zararı da yokms dyıp gecen hafta basladk cok degil tabi pilates topuda almstm ona da basladm bakalm kasıklarm da ufak harektlnme var ama sancı ckcak mı acılmam olcak mı beklemdym ilişkiden sonra kanma sancı VS de olmadı
gokcek07 Sfk55 ahh tatlım 2 hafta önce doktor bebek çok aşağıda bugun yarın doğum olur dedi 😂 ki ben aylardır kumda yürüme, plates, squat, merdiven in çık herşeyi yapıyorum ama vakti değil sanırım beklemeye devam 😂
Sevi01 Sfk55 ay wala benim eşim hala çocuğa bi şey olur korkusuyla yanaşmıyor bana bakalım ne zaman gelecek bir an önce de kavuşmak istiyorum kızıma
Sfk55 gokcek07 orası oyle tabi onlar geleceği vakti biliyo 😂 biz kndi kendmze telaş yapıyoruz burda 😂😂
Sfk55 Sevi01 benimkide oyle malesf zorla oluyo nerdeyse, dogumu kolaylastırır diye hep duyuyorum bir de norml olcak inşallah o yuzden kusura bakma seni biraz kullanıcam dıyorm 🙈😂