Ben 19.haftamdayim erken dogum olacagi icin pek bisey almadim😔kuvozde kalirmi kalmazmi yada zamaninda mi dogum olur bilemedigim icin ilk oglumda almistim bi kac parca 24.haftamda dogum yapinca maalesef kaybettim bebegimi yine birsey olursa die üzülmek istemedigim icin hele bi dogsun 1 gunde herseyi alir bitiririm dogumdan sonra insallahh