Merve1656 öncelikle sakin ol bebek pelvis bölgesine baskı yaptığı ve rahim artık iyice büyüdüğü için oluyor bu sancılar, üstelik doğuma hazırlayıcı, ortam oluşturucu durum söz konusu, 39 dayım ve 35 den beri ara sıra bende de oluyor bunlar canım soluna yatarak dinlen düzenli kasılma, nişan gelmesi vs gibi doğum belirtilerin olmadığı sürece gayet doğal bir süreç olduğunu unutma, sağlıkla gelsinler ☺️