Merhaba hamişler. Öğretmen olanlar son durumlarda nasıl davranıcaksınız acaba. 24.hafrada izne çıkmadım ben . Şimdi 32. haftaya giricem. 32-37 arası çalışıp aktarıcaktım ama 9. Sınıflar yüz yüze açılıyor. 2 matemetikçiyiz. Müdür mecburen yğzyüze ders vericem dedi. 32 ye kadar dayandım. Daha sonrasında çalışabilirim diye düşünüyorum. Diğer taraftan da hem yüzyüze dersin riski hem de eve gelip 24 saat canlı ders yapmanın yorgunluğunu kaldırabilir miyim bilmiyorum. Çok arada kaldım. Sizler neler yapıcaksınız hamiş öğretmenler.