oykuduru21 haftadayım sabahtan beri kahverengi tortulu akıntı oluyor daha önce yaşayan var mı ? Bebeğim için endişeleniyorum
Meryemhorasan Bende yaşadım cnm 12.hafta da doktora git sana iğne verecektir fitil ile birlikte geçmiş olsun sorun olduğunu düşünmüyorum ama sürekli yatman gerekecek dikkatli olman lazım
oykuduru21 Meryemhorasan doktorumu aradım sabah progestan almamı söyledi zaten normalde de yarın randevum vardı acile gitmeli miyim acaba
hiranurun_annesi Meryemhorasan merhaba rica etsem bana da yardimci olur musunuz lutfen 5 haftalik hamileyim benimde kahverengi tortulu lekelenmem oluyo doktorum progestan kullanmami söyledi. Bu haftalarda adet sancisi gibi sancinin olmasi normal mi acaba ?
Meryemhorasan oykuduru21 gelmesi normal zaten cnm hemen kesilmez birikmiş kan olduğu için bende o fitili kullanıyorum yat hiç kalkma sadece tuvalete kalk ayağa
Meryemhorasan hiranurun_annesi evet cnm normal bebek yerleşiyor bende yaşadım o agrıları kanaman yerleşme kanamasıdır bir hafta sonrasına randevu al git istersen şimdi gitme erken olabilir cnm
Nurhayattt hiranurun_annesi ben de 5 haftalikken kanamam oldu. Ama acil doktora ve ultrasona göründüm.hematomam varmiş. Proluton, progestron falan yazdı. Prosgestron ağrini azaltiyo evet.
Nurhayattt hiranurun_annesi çopu kadinin başina gelen birşey ama inşaALLAH her kesinki ilaçla falan düzelir
hiranurun_annesi Meryemhorasan daha önce gittim doktora keseyi gorduk cok sukur birde oksapar ve coraspin kullanıyorum bunun icin erkenden gitmem gerekiyodu , cok teşekkür ederim yorumunuz icin 🥰