1burcu Kusarken burnunuzdan kan geldigi oldumu hic baya sumuk gibi akmasi falan yasayan oldumu ben 14 haftalik hamileyim yaklasik bir bucuk aydir falan kusuyorum ilk kez az once basima geldi cok korktum
Esraaelisa1 1burcu canım 38+0 haftalık hamileyim ve hala kusuyorum ve bende kaç defa kan kustum kbb doktoruna sevk etti boğazlarım tahriş olmuş kusmaktan ondan kan gelmişti
endobeybi 1burcu hiç burnum kanamadı ama zorlanıyor vücutta çok basınç oluyor kusarken ondan olmuştur. Benim de kollarıma sırtıma kramp giriyor kusarken çok canım yanıyor.
sugarfamily 1burcu benim burnumdan degil boğazımdan geliyor fakat dış etlerim çok kanıyor geceleri onu yuttugumu düşündüğüm için hiç doktora sormamıştım.
Gizem97 Kusarken zorlanmadan kaynaklı benim de başıma geldi Bi kaç kere burnumda damar çatlağı olduğunu söylemişti doktor çok önemli bir şey değil dedi gebelikte kan artışından dolayı burun kanaması daha sık yaşanıyor
1burcu Esraaelisa1 aynen bogazdan kan gelmesini de yasadim bende mideden kaynaklidir diye ic hastaliklari dr gitmistim banada aynisini soyledi bogazimla ilgili ama burnumdan kan gelmesi korkuttu biraz tesekkur ederim
34_21_23 Zorlanmadan olmuştur ciddi birşey değildir rahat ol. Benimde sabahları boş mideyle öğürmekten kan geliyordu. Doktor boğazın yemek borun tahriş oluyordur korkulacak birşey yok dedi
1burcu endobeybi benimde karnima kramp giriyo dogrulamiyorum bi sure bel agrisida cabasi valla iki buklum kaliyorum tesekkurler hepinize cevaplariniz icin
1burcu sugarfamily cok kusmaktan yemek borun tahris oluyodur demisti bana doktor o kendiliginden iyilesir gecer demisti sende yine doktoruna danis istersen