Biranne02 bende grip gibi bişey oldum ilk gün ateşim cıktı 38 e heryerim agrıyordu 1 gün yataktan kalkamadım. Ertesi gün ateş falan yoktu iyiydim ama öksürük vardı. İyileştim dedim bişeyim yok. Taki 1 hafta sonra koku tat gidene kadar. Hastalanmamın 12 gününde test yaptırdım negatif cıktı. Sonra KBB ye gittim anlattım sen kesinlikle korona olmus atlatmıs sın test iyileşme asamasında oldugun için negatif cıkmıstır dedi zaten hamilelere parol dan başka bişey vermiyorlar bidaha teste gitme iyileşmişsin dedi yine aynı sekilde kadın dogum Dr umda testler dogru cıkmayabiliyor sen korona olmus sun dedi. 1 ay olacak bende hala tat koku yok