Merhaba güzel anneler, normal giden bir gebeliğim var çok şükür ancak Bugün öğle saatlerinde regl sancısı gibi sancı başladı uzandım geçti. 3-4 saat sonra yani şimdi ise karın kaslarım sanki dakikalarca gülmüşüm gibi kasılma hissi var. Bu durumu yaşayan var mı? Dr ile görüştüm ne olur ne olmaz diye acilden bakılacak ama tecrübe eden varsa yardımcı olursanız sevinirim 🙏🏼