ayseozi40 Kizlar aklinizda hemen yapilip yiyebilecek bsy varmi?? Cok aciktm ama aklima bsy gelmiyo ne yapsam acabaaa ??
Essaismail ayseozi40 kaşar peynirli domatesli yeşillikli sandviç yap muhteşem oluyor ben acıkınca öyle yapıyorum hem hafif hem sağlıklı
ayseozi40 ESMAARAS o hic olmaz onu yiyemiyorum midem bulaniyoo malesef😣 Tesekkür ederim ama bi tavsiyede bulundgn icin
Nuray23 Bol peynirli ve yesillikli sandvic yap canim . Peynir iyi geliyor bulantiya tuzlu oldugu icin. Yani en azindan bende oyleydi😁 acikinca midem bulanirdi hemen ekmek arasi peynir yerdim midemi rahatlatiyordu😊
NefesDeniz Nuray23 Bende sizin gibiyim mide bulantılarım çok yoğun :( midem açlıktan kazınıyor aslında ama sadece ekmek arası peynir en sevdiğim oldu 😂 bu aralarda birde bol yoğurtlu makarna maşallaahhhh :))
Nuray23 NefesDeniz cok sukur benim mide bulantilarim gecti herseyi yiyorum aman nazar degmesin😁😁 darisi size de olsun insallah🤗
NefesDeniz Nuray23 Kaç haftalık oldunuz siz? Allahım darısı benim başıma inşallaahhh tez zamanda sizede maşallah kurtulmuşsunuz şükür 🧿
Nuray23 NefesDeniz ben bu gece itibari ile 15+2olcam allah izin verirse. Ben bulantilarimdan tamamen diyebilcegim 12. Haftada kurtuldum. 3.ayima girdim ve bulantilarimda gitti cok sukur bir anda 😁 siz kacinci haftadasiniz