Mrymkdr ilk haftalarda ben de çok kötüydüm. İlac da kullanmak istememiştim ama sonra bunun saçma olduğunu anladım. Haftada bir serum taktılar hastanede. Her gün de bir tane zofran içtim. Şimdi 19.haftadayım. Hala tam olarak geçmedi bulantılarım ama ilaçı iki günde bir içiyorum. Cubuk kraker yiyebilirsin, ekmek tarzi yağsız hamurlu şeyler de iyi geliyor. Makarnayı da yoğurtla yiyebilirsin bence.