Havvanur41 canım benim hamilelikten önce vardı 30. Haftada tekrar başladı sancım erken doğumu tetikler diye ciğer geliştirici progestan vuruldm taş kanda ve idrarda enfeksiyon yapmıştı 12 tane antibiyotik iğne oldm doktor birşey yapamayız böbrek iyi durumda son çare böbreğe stend atabiliriz ama oda erken doğumu tetikler dayanabildiğin kadar dayan dedi geçti şükür senin haftan çok erkenmiş bu tedavileri uygularlarmı bilmiyorm
önerim ananem bana demiştiki ev yapımı yoğurdun yeşil suyu oluyor ya sabahları aç karına bir çay bardağı ondan içtim 2 gün aşırı tuvalete gittim o iki gün sonunda ağrım geçti taş düştümü bilmiyorm ama ağrım kesildi imkanın varsa dene derm