Busekaracaa Merhaba yeni katildim 29+3 günlük hamileyim 3. Hamileleigim kasıklarımda ağrı vajinada ağrı var biraz karnım biraz aşağı düşmüş sizce bebek doğum kanalına mı indi bir kaç gündür kasıklarım ağrıyor cevap verirseniz çok memnun olurum
Astadavistabeybi Busekaracaa acile gifin ben bu belirtilerle 30.haftam acile geldim 1 cm açılma varmış durmazsa doğuma alacaklar
19231923 Busekaracaa bende 29+3 benim de bebeğim aşağıda 🤷♀️ Doktor ilerde çıkabilir oluyor böyle dedi sürekli WC ye çıkma kasıklarda karında ağrı oluyor
Busekaracaa Astadavistabeybi Çok sağolun ama çok ağrım olmuyor sizin sancılarınız çok mu keskindi bebek doğum kanalına yerleştiği için mi ağrım oluyor acaba
Astadavistabeybi Busekaracaa benim ben bacak ağrım ve vajina üstünde baskım oluyordu sanki orayı açıp çıkacak gibi ve hep wc ye koşardım doktora yazdım hastaneye geldik bebek çok baskı yapmış 1 cm açılmam olmuş sabah 1 saat sürdü ve tekmeleri vajina dışında hissetmedim hiç
19231923 Busekaracaa bende devlete gidiyorum boy kilo söylemiyor ekran çevirmiyğr görüntü vermiyor devlet olduğunu buram buram bağırıyor resmen 😒
Busekaracaa 19231923 sizin bebeğiniz aşağıya indimi doğum kanalına ben daha gitmedim doktora randevum daha var ama kasıklarımda sancı belimde sancı vajinamda sancı oluyor benimde bebeğim doğum kanalına inmiş olabilir mi
19231923 Busekaracaa benim bebeğim de aşağıda işte doktor çocuk aşağı düşmüş dedi ama doğum kanalına değil tabi ilerleyen haftalarda çıkabilir dedi çıkmazsa normal doğum olmayabilirmiş benim karnım kasıklarım hep ağrıyor zaten geçen de lekem de gelmişti işte