Aydannnn 32 haftamda oluyorum bu hafta okula bir belge vermem gerekiyor mu ya da nasıl oluyor bu işlemler bilgi verirseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler 😉😊
EsinKaraglle Aydannnn öğretmensiniz anladığım kadarıyla ben de ayrıldım 32.haftamda hastaneden izne ayrılma belgesi alıp okula verdim sadece başka bişey yapmanıza gerek yok onlar zaten izne çevirip imzalatıyolar size
FeriDEniz EsinKaraglle 37.haftaya kadar çalışmaya devam edebilir raporu aldık diyelim. Bir iki hafta çalıştık, sonra ağır gelmeye başladı çalışma temposu, bu durumda istediğimiz zaman izne ayrılabiliyor muyuz?
Senibekliyoruz FeriDEniz evet ben 32 de çalışabilir aldım şimdi 34. Haftam ama çok ağırlaşmaya yorulmaya başladım 36 da kontrolüm var gittiğimde çalışamaz raporu alacağım
EsinKaraglle FeriDEniz hastane olması yeterli farketmiyo özel devlet. Ve evet daha sonra kararınızı değiştirip raporu bozdurabilirsiniz çalışamaz diye. Ama doğumunuz yaza denk geleceği için izin yanıyo zaten. Ben de aynı sebepten 32+0 olduğum gün ayrıldım bi gün bile uzatmadım 😁
MasalAlparslanMom Senibekliyoruz bende bişey sorcam 😇 diyelim devlette uzattık 32den sonra 37ye . Sonra özelde 35. haftada Çalışamaz raporu alabilirmiyiz acaba . Ayın 25inde 32doluyo ve ben dün özele gittim . Aynı ay içinde iki kere muayne parası vermemek derdim ama olmazsada yapacak bişey Yok vercez bi 100lira daha 😅 🤷🏻♀️
FeriDEniz Senibekliyoruz bunu duyduğuma sevindim. 😊 çalışabildiğimiz süreler Doğum sonrası izne ekleniyor değil mi?
EsinKaraglle MasalAlparslanMom devletten de alabilirsin canım çalışamaz diye sonradan o farketmez özel şart değil
Aydannnn FeriDEniz ben milli eğitim müdürlüğüne gittim doğumunuz yaza denk geldiği için eklenemiyor dediği için izne ayrılmaya karar verdim aynı şekil okul idaresi de eklenemiyor dedi malesef😔
Senibekliyoruz FeriDEniz evet 7 hafta Doğum sonrasına eklenecek , ama öğretmenlerde farklı bir durum var mı onu bilemiyorum.
FeriDEniz Aydannnn yaa 😔 tüh... keşke eklenebilseydi... ben de bırakayım o halde 32’de. son bir sorum olacak; 32+0’da mı yoksa 33+0’da mı ayrılabiliyoruz izne?
EsinKaraglle Aygokyuzu 32+0 olduğun gün başlıyo izin canım. Ama doktor 32 gibi gösterebilir çalışamıyosan ya da erken de verebilir bi sor doktoruna
deletedmom26 Ben 34 ve 35 haftalarda rapor aldım 36 haftada izne ayrılıcam 34 ten sonra çalışmak zor gerçekten