sukufee01 Biz en geç 7 aralık Belkide daha yakın 🙈 Bilemiyoruz.. sezeryan olucam.. ve hem korku hem mutluluk hepsi karışık durumdayız. Ya sizler ne durumdasınız son haftanızda nasıl hissediyorsunuz kendinizi ? 🙂
Kubraayhan Son adet tarihiniz kac benimde tahmini dogum 1 aralik normal dogum olacaak amaa tik yok vallaa
Deryaglmser Benim 10 aralık tahmini doğum tarihim fakat bebeğin suyu azaldığı için yarın suni sancı ile Doğum yapabilirim 38+5 olacağız yarın bakalım nasip 🙏🏼
Yaseminyhyh Kubraayhan amin insallah hayrlsyla sizin bnde once bklm bu norml dgum gercktn sabir isi haftan doluyo nerdeyse bebegin glmye niyeti yok 😇