dmrl2410 Merhaba arkadaşlar dün oğlumu sezaryen ile kucağıma aldım şükürler olsun.Fakat bugün göğüs ucu acısından emzirmek işkenceye dönüştü lansinoh ve gümüş kapak asla işe yaramıyor çok kötü durumdayım kanıyor hep önerisi olanlardan yardım bekliyorum 🥺🥺
Sevdiss_17 dmrl2410 kantoron yagi ve dogru emzirme teknigi gogsunun kahve rengi bolumunun heosini ver zamanla acisi dinicek
Epifenomen dmrl2410 sürekli havalandırın ve aleovera sürün ve sıcak bir bez ile sıcak kompres uygulayın. Göğüs pedi kullanmayın kıyafetler üzerine değince daha kötü oluyor havalı kalması daha iyi. Geçmiş olsun Allah sağlıkls büyütmeyi nasip etsin😌
gokella dmrl2410 zeytinyağı, Tahinin yağı ve lahana yaprağını buzluğa koyun iyileştirme özelliği var deneyin inşallah iyi gelir
okroya Sütünüzü sürün ve diğer arkadaşın dediği gibi kahverengi kısmın tamamını bebeğin ağzına vermeye çalışın süt ucunda değil kahverengi kısımdaki kabarcıkların içinde
DerinAy dmrl2410 solgar’ın E vitamini kapsüllerini patlatıp meme ucuna sür ama bebek emmeden önce iyice yıkaman lazım. Bir de tahin kavanozlarının ağzında biriken yağı alıp sürebilirsin. Bir de meme ucunun bi yerlere temasını engelleyen kalkanlar var. Onlarda işe yarar bu durumda. İyileşmesini hızlandırır👍🏼
Ezgii02 dmrl2410 göğsünün hava alması için göğüs kalkanı kullan krem sür kalkanı tak hava alıp kıyafete temas etmeden kolay iyileşmesini sağlıyor