Kızlar 28+0 gebeliğim var 24.haftadan itibaren su azlığı nedeniyle erken doğum riskim var bebeğime korkudan ne beşik alabildim ne bişey sizce artık riski geçtim mi almalı mıyım almalı mıyım bilmiyorum bebeğim böyle riskli haldeyken alışverişi düşünmek istemiyorum ama kızım gelince beşiği olmamasıda değişik olur siz ne düşünüyorsunuz bu konuda