Busra34ybg Canim_-bebek01 15+3 suan 500 gr aldım sadece 5. Aydan sonra alınmaya başlıyormuş öyle diyor herkes bakalım yediklerime çok dikkat ediyorum inşallah çok fazla almam
zenginncanan 13e yeni girdik hiç almadım daha inşallah az alırım ya. Daha önce birinde 15 birinde 25 almıştım