Merhaba güzel annelerim 😊 Benim doğumum ocakta ve oğluşum olacak. Çok araştırdım ama klasik kız anneleri pembe erkek anneleri mavi lohusa takımlarından almak istemedim 🤷🏼♀️ Her zaman kullanabileceğim sade ve şık parçalar aradım ve gönlümce alışverişimi tamamladım 😊 Sizlere de fikir olsun ☺️ Hastaneler çok sıcak olacağı için kısa kollu gecelik ve ince sabahlıklı pijama takımı aldım ama her ihtimale karşı da uzun kollu pamuklu pijama takımı da aldım.2 adet lohusa külodu 2 adet de emzirme atleti aldım. Emzirme südyeni tercih etmedim. Olmazsa olmaz dependimide aldım🙈 Son olarak göğüs pedi, kremi ve göğüs kalkanımı aldım. Çalışan anne olmadığım için göğüs pompası almadım ihtiyaç halinde alacağım 🤷🏼♀️ Yeterli mi yetersiz mi bilemedim benimde hastane için lohusa alışverişim bu kadar 😊

