Merhaba, 10 haftalık hamileyim.
Yaklaşık 1 haftadır sol kalçam yürürken çok ağrıyordu. Bugün biraz evde iş yaptıktan sonra belim ve kalçam çok şiddetli ağrımaya başladı. Uzandığımda bir ağrım yok ancak hareket halinde yürürken, bi iş yaparken çok ağrıyor. İlk aylarda bel ağrısı çeken var mı. Normal midir sizce