Zuvalll Kızlar suyum çok azalmış 2 gündür hastanedeyim ve doktor yok😡yarın sabah gelicek.Ne olur dua edin suniye gerek kalmadan sağlıkla alıyım bebeğimi kucağıma…dualarınızı bekliyorum🤲🤲🤲