Merhaba hanimlar bir soru sormak istiyorum. Annemler bu zamana kadar bebekleri hep bebekleri mavi veya kırmızı renkte salça kurutmak icin kullanilan temiz baska bir seyde kullanmamış leğende yikiyordu. Diger etrafimdaki insanlarda öyle. Dün alışveriş gezintisi bebek küveti gördüm bazilari yüksek kenarlari vardi bazilari ingin. Altinda da gider borusu vardi. Sizce eski usül leğen mi alsam mavi ya da bebek küveti mi alsam ? Etrafimda bebek küveti kullanan kimse görmedim. Leğen e de altina havlu serilir yikanir guzelce bizim oralarda