38 haftalık gebeyim perşembe günü belime ve kasıklarıma düzensiz ara ara sancı girmeye başladı duşa girdim duşta kanamam oldu nişan kanaması büyük ihtimalle hemen hastaneye gittim doktor alttan muane etti ama açılmam yok alttan muane ederken tekrar kan geldi nst ye bağladı nst de de sancılarım çıktı eve git evde bekle sancıların çoğalırsa gel veya suyun gelirse gel dedi 2 gündür hala kanamam devam ediyo ve sancıdan gece uyanıp durdum böyle bişey yaşayan varmıııı???